NOVO RETO E TAREFIÑAS DOS PEQUENOS/AS

Bos días familias,
Que tal? Que fixéstedes onte? Probástedes a facer o reto? Gustouvos o vídeo co experimento? Espero que xogárades un montón e que si vos gustara o vídeo.
Con respecto ao RETO de hoxe, este segue a referirse ao medio ambiente, concretamente, atende a unha característica das flores... o seu olor! 😊Cantas veces as ulístedes? Hai algunha que vos guste moito? E algunha outra que vos cheire mal?
En relación a isto, o reto consiste en facer:

🌷🌸🌹 Perfume de flores🌺🌻🌼

Para elo, precisamos:
- Flores e/ou follas.
- Auga ou alcohol metílico.
- Bote de cristal hermético.

Soamente temos que cortar os pétalos e follas, metelos no bote e botarlle alcohol ou auga, agardamos nove días e coamos.
Finalmente... queda ulilo! 
Eu xa o preparei, só me queda tapalo e esperar:


Atendendo xa ás TAREFIÑAS, hoxe comezo con Martiño, o cal fai a súa rutina diaria de marabilla sempre 😍. Neste caso, practicou matemáticas e a lectura e a escritura coas seguintes fichiñas...



Finalmente, levou a práctica o reto que, como era de auga, fixo encantado:


Fíxoo xenial, razonando todo porque practica xa moitas veces 😍! (ah, e que sepades que o camaleón non era de verdade, era un boneco de plástico 😊).

Outra nena que tamén desenvolve todos os retos que vos propoño é Noa, quen realizou o reto das follas, aprendendo varios nomes de plantas e escribíndoos nas follas correspondentes:



A maiores, e para quedarlle de recordo, plastificou varias follas...


... así como elaborou un marcapáxinas chulísimo 😍:


Encántame 😍!
Finalmente e co motivo da reutilización, empregou materiais de refugallo (tapóns e unha botella) para crear unha flor así de bonita:


Quedoulle de marabilla! 😊

Para rematar esta entrada, dicirvos que me encanta todo o que me mandades e me contades! 😀


19 ENORMES APERTAS!

18 adorables fotos de animales sorprendidos dandose un cálido ...




Comentarios

Publicacións populares deste blog

NOVO RETO DIARIO E TAREFIÑAS DOS NENOS/AS

DESPEDIDA

NOVO RETO DIARIO E TAREFIÑAS DOS PEQUENOS/AS